Testvériségi kalandok

 

A csapat az első igazi kalandját Elffater vezetésével csinálta végig (2019 szeptember). A legjobb 20 között végeztünk, pedig akkor még 187-ek voltunk a klánok rangsorában.

Sajnos Fater állta a szavát, a következő kalandot már egy felhőről nézte végig...

Részben az Ő emlékére, részben azért, mert addigra már sokunkat megfertőzött ez a fajta „kalandvágy”, a következő ilyen versengésen egészen a 6. helyig jutottunk, majd 2020 januárjában már 4.-ek (!) lettünk. 

2020 márciusában - nehezített pályán - megszereztük a harmadik helyet! 

 2020 március
2020 március 3. hely

A kaland a játék azon része, amikor megmutathatjuk, mennyire vagyunk összetartóak.

Megmutathatjuk, mennyire jól tudunk szervezni, tervezni, megvalósítani.

A kalandon nem az számít, hogy egy játékos, vagy egy csapat milyen nagy, hanem az, hogy mennyire játékoskedvű. Az számít, hogy egy szép célért, egy jó helyezésért milyen áldozatokat hajlandó hozni. 

Nem a  nyereményért csináljuk, mert az nem számottevő (általában valamilyen előző event fejlődő épületének fejlesztőereklyéje, némi ősi tudáspont, gyorsítók). A játékélményért, a szórakozásért, egy jó kis éjszakai sörfőzésért csináljuk.. És mert merünk nagyot álmodni. ;) 

A kalandon a részvétel nem kötelező, de aki beszáll, attól a lehetőségeihez mérten maximális erőbedobást kérünk (és várunk). És aki beszáll, garantáltan jól szórakozik és nagyszerű élménnyel gazdagodik! 

Két kaland között nagyjából 10 hét telik el. Egy-egy kaland 6 és fél napig tart. Meghatározott termékek legyártásával jelvényeket kell gyűjteni. 16 féle jelvény van, de nem minden típusú kaland kér minden jelvényt. A kaland indulásáról általában két héttel előtte már tudunk.

5 típust (A, B, C, D, E) különböztetünk meg attól függően, hogy mennyi és milyen típusú jelvényt kérnek az egyes útszakaszok.

A jelvények listája: itt

A kaland két részre osztható. Az első részben 3 különböző nehézségű pályán kell végigmenni. Minden pályán 3 útvonal van (kék, zöld, narancssárga), ezek is eltérő nehézségűek. Kis csapatként ezeken a pályákon kell a lehető legtöbb pontot összeszednünk.

A kaland másik része az örvény. Itt már csak a nyers erő számít. Mindegy, melyik típusú kaland van éppen, az örvénybe már csak 9 féle jelvény kell. Hármasával kér 3-3 jelvényt (pl.: 3 sör-3 treant-3 ács).

Már a kaland kihirdetésekor elkezdődik a stratégia kidolgozása és a tervezés. A kaland előtt két nappal már mindenkinek kész kell lennie az átépítéssel.

A cél, hogy minél több 1-es szintű műhely és/vagy 1-es szintű termelőcsoport (Deszka, acél és márvány együtt) legyen letéve. A műhelyeket érdemes úgy letenni, hogy a számuk osztható legyen 5-tel.

Amit érdemes megtenni, ha részt akarsz venni a kalandon:

  1. Kommunikáció
    Kaland idején mindennél fontosabb a szoros együttműködés és a folyamatos kommunikáció!
     
  1. Kalandra átttervezett  város
    Kalandra áttervezett város
    Várostervező

Ezzel könnyebben tudod kialakítani a szükséges helyet, vagy megtervezni, hová is kerüljenek az esetleges bővítések.
A városod linkjét az https://www.elvenstats.com/ weboldalon keresztül éred el. Célszerű számítógépről használni. Miután jobb oldalon beállítottad játékosnak magadat, válaszd a „városom” lehetőséget. Az oldal közepén találod az ElvenArchitect linkjét. Mindig frissíts, mielőtt megnyitod!
Ha mégis mobilról szeretnéd megnyitni, ugyanezeket a lépéseket kell megtenned, annyi különbséggel, hogy miután megnyitottad a városod linkjét, át kell állítanod a böngésződben, hogy „asztali webhely”-ként nyissa meg, így máris tudod használni.
 

  1. Teleport bűbáj
    A Végtelenség Tornyában tudod megszerezniEzzel a bűbájjal néhány épület a raktárba helyezhető, amivel helyet szabadíthatsz fel.

    Nem lehet teleportálni:
    • Főépület
    • Katonát gyártó épületek (Kaszárnya, Kiképzőtábor, Zsoldostábor)
    • Kereskedő
    • Ősi Csodák
    • Építők kunyhója
    • Varázsakadémia
    • fejlődő épületek (pl. Főnixek, Medvék, stb.)
    • lejáró épületek (pl. Kívánságkút, stb.)
    • vendégfajok portáljai

    Teleport bűbáj használatakor az eltett épület lakosa és kultúrája szabadon felhasználhatóvá válik, de az épületeket csak akkor lehet ismét kihozni a raktárból, ha ugyanez a lakos és kultúra még rendelkezésre áll. Épületek eladásánál figyelni kell a lakosok számára. A kultúra akármeddig mehet mínuszba, de a lakosok száma nem lehet nulla, mert lakos minden épület építéséhez kell. Érdemes a legnagyobb műhelyekből, varázslatos árut termelő manukból válogatni, illetve a fegyvertárakból, vagy a legnagyobb kultúrépületekből.

Ha nem mersz egyedül belevágni, kérj segítséget!

  1. Gyorsítók
    Gyűjtsd a gyorsítókat, mert a végén nagyon sokat számíthat egy-egy plusz jelvény.
     
  2. Ősi tudáspontok
    Egy héttel a kaland előtt leállunk az ősi tudáspontok felhasználásával, amennyiben olyan típusú kaland vár ránk, ami kéri a „Csodacsapat” jelvényt is.
     
  3. Motiválás
    A kaland idején legalább klánon belül a Főépületre kérjük és adjuk a motiválást, amennyiben a kaland kér „Tarisznya arany” jelvényt.
     
  4. Korszakváltás
    Ha befejezel épp egy korszakot, vagy átváltottál a következőre, mikor megjön a „Nagy Hír”, érdemes megállni, hogy ne kelljen felépíteni, aztán lebontani a vendégépületeket. Addig érd utol magad, fejleszd az épületeket, amik kimaradtak, próbálj bővítést szerezni. Területfoglaláshoz bátran kérj anyagi segítséget a Tesóktól.
     
  5. Biztosítsd be magad!
    Vágd el a termelőegységeket a főépülettől, ha minden előre megbeszélt termelés kész van, de a kaland még nem kezdődött el, így biztosan nem gyűjtesz be semmit véletlenül!