Hasznos lehet a bajnokságokhoz
Elffater arra tanított, hogy ne rohanjunk, próbáljunk ki mindent és tartsuk meg azokat a dolgokat, ami a személyiségünkhöz, a játékunkhoz legjobban illik.
Barkácsolj kiegészítő katonai épületeket:
Állandó épületek:
Katonákat termelnek - az akadémián barkácsolhatóak
- Ork Stratégák Edzőpályája
- Valorián őr
- Továbbá eventeken megszerezhető már szinte minden egységre valami öntermelő épület vagy épületegyüttes. Pl: A próféta hangja mágusokat, az Azúrkék istállók békát, az Ijesztő klinika vadőröket termel.
Tipp:
- A városban elhelyezve további befektetés nélkül folyamatosan katonát termelnek
- Korra fejlesztve (érdemes inkább újakat szerezni) a korod és kaszárnyáid fejlettsége szerinti harcosaiddal azonos képességűek.
- A korokban előrehaladva érdemes őket újabb korban megszerzettekre cserélni, mert a termelésük is ennek megfelelően nő.
- Királyi restaurációval fejleszthetőek.
Ideiglenes épületek (katonai bónuszos):
Növelik a katonák támadóerejét, vagy életben maradási esélyeit
Barkácsolható:
- Szabadonengedett Egységfejlesztés - minden egység életerejét 25%-al növeli
- Pompás Mágikus szorzó - a minden mágus egység támadóerejét 50%-al növeli
- Felvilágosult Könnyű távolsági - minden íjász egység támadóerejét 50%-al növeli
A Toronyból szerezhető:
- Törp Páncélkészítő - Minden egység életerejét 50%-al növelik.
Fontos:
- Csak egy bajnoksági hét, illetve 5 nap az élettartamuk.
- Csak az első bajnoksági/torony harc előtt helyezd el ezeket a városodban
- Az épületek hatásfoka összeadódik – több azonos épület megtöbbszörözi a pl. támadóerőt
- A bajnoksági/torony harcok alatt használd ki erejüket területnövelő tartományfoglalásra!
A Medvék
Az alapok barkácsolhatóak, a fejlesztő ereklyék pedig vagy eventen, időnként a toronyban, vagy az akadémián megszerezhetőek.
- Ne feledd el megetetni a jeges medvéd – csökkenti a bajnoki fordulók közötti várakozási időt: pl.10-es fejlődési szakaszban 20%-al - Az etetés hatása 5 nap
- Ha kevés a katonád etesd a barna medvéd – fejlettségi szintjétől függően növeli az egyszerre képezhető katonák számát a kaszárnyában ( a termelési idő növelése nélkül!), valamint további katonákat termel. – Az etetés hatása 12 óra
A Főnixek
Az alapok barkácsolhatóak, a fejlesztő ereklyék pedig vagy eventen, időnként a toronyban, vagy az akadémián megszerezhetőek.
Etetés hatására működnek
- Tűzfőnix - a leghasznosabb katonai épületek egyike! Maximális fejlettségi szinten 50%-al növeli minden egység sebzési erejét! Az ideiglenes bónuszos épületekkel kiegészítve verhetetlen harcossá tudnak tenni. - Az etetés hatása 24 óra.
- Alkonyfőnix - minden egyes csata után újjáéleszti az elesett osztagok egy részét. Fejlettségi fokától függően max. 5%-ukat. Akkor igazán hasznos, ha kevés katonával indulsz a csatákba. - Az etetés hatása 12 óra
Osztagméret növelés
- A bajnokság kezdete előtt nem célszerű, mert nehezebb és nagyobb osztagméretű ellenféllel kell majd küzdened
- A bajnokság alatt semmiképpen NE válts ki ilyen technológiát!
Ősi csodák
Segítenek valamennyi harcban (bajnoki, torony, területfoglalás), illetve katonákat termelnek, kiképzési sebességet növelnek a katonai ősi csodák:
Folyamatosan fejlesztve a
- Vihar tűi – egyre erősebbek lesznek az íjászok és gyorsítja a kaszárnyában a kiképzést
- Szentély – valamennyi katona túlélési esélyét növeli, továbbá jelentős kultúrát ad
- Törp Védőbástya – Alapanyag befektetés nélkül folyamatosan kardos harcost termel és növeli a kiképzési méretet.
- Hősök kohója - erősebbek lesznek a nehéz közeli (paladin, treant, stb.) egységek és orkokat termel
- Gombák Szentélye – Íjászokat termel és növeli a kiképzési méretet
- Repülő Akadémia - mágusokat, papokat termel és növeli a zsoldostábor kiképzési sebességét
- Sárkány Apátság - növeli a mágusegységek erejét és Manát ad
- Varangyok temploma - nehéz távoli egységeket (ágyús, gólem, stb.) termel és erősebbé is teszi azokat
- Győzelmi források - Növeli a könnyű közeli egységek (kardosok, kutyák) sebzését és növeli a kiképző pálya képzési sebességét
- Megtisztulás piramisa - Nehéz közeli egységeket (paladin, treant, stb) termel, valamint orkok után érző árut ad.
Bajnoksági minimum ponthatárok:
A ranglista pontok alapján részvételi minimumban állapodtunk meg:
- 50000 ranglista pont alatt minimum - 500 bajnoki pont,
- 50001-100000 ranglista pont között minimum - 800 bajnoki pont,
- 100001 ranglista pont felett - 1000 bajnoki pont.
A minimum pontok teljesíthetősége:
500 ponthoz - 2 tartományt
800 ponthoz - 3 tartományt
1000 ponthoz – 4 tartományt kell 6 csillagra végigvinni.
Ha nem tudsz minden nap játszani:
500 ponthoz 5 tartomány 3 csillagra, vagy 4 tartomány 4 csillagra
Ha csak 1 fordulót tudsz játszani, akkor pl.:
500 ponthoz 17 tartomány kell 1 *-ra
800 ponthoz 27 tartomány kell 1 *-ra
1000 ponthoz - ez esetben inkább NE kezdj hozzá!
De mindezekre számos variácó van, időd és kedved szerint.
Elérhető pontok és nyeremények.
Egy harc szimulátor Talán hasznos is lehet :)
Tipp
- A harcok (tárgyalási költségek) a tartomány szintjével és fordulónként nehezednek, emelkednek.
- Több pontot ad kevesebb tartomány 6*-ig, mint több, kevesebb csillagig.
- Több pontot ér az 1. tartomány 6 csillagig, mint 10 tartomány első köre.
Miért jó a bajnokság?
- Amíg a bajnokságon harcolni tudunk, addig nem a megtermelt áruval kell kiváltani a szükséges ereklyékhez a bajnoki fordulókat.
- Amíg a bónuszos áruk termelése nem éri el a maximumot (700 % / 500 ereklye), addig az adott áru bajnokságán lehet a leggyorsabban megszerezni a termelésnöveléshez szükséges ereklyéket. De MINDEN bajnokin lehet ezekhez szerezni nem keveset.
- Ha már maximumon vagy ezekből, akkor gondolj arra, hogy továbbiakra is szükséged lesz még: kérhet alapanyagnak az akadémia ezekből, vagy pl. egyes ősi csodák fejlesztéséhez szükséges alapanyagok; a későbbi korokban pedig a további áruk termelését is növelik majd.
- A nem bónuszos ereklyékre is szükséged lesz az akadémián és egyes fejlesztések során, illetve a későbbi korokban.
- A csapattársakkal közösen elért bajnoksági eredmények után jelentős és értékes jutalmakat kapsz.