Hasznos lehet a bajnokságokhoz

Elffater arra tanított, hogy ne rohanjunk, próbáljunk ki mindent és tartsuk meg azokat a dolgokat, ami a személyiségünkhöz, a játékunkhoz legjobban illik.

Barkácsolj kiegészítő katonai épületeket:

Állandó épületek:
Katonákat termelnek - az akadémián barkácsolhatóak

  • Ork Stratégák Edzőpályája
  • Valorián őr
  • Továbbá eventeken megszerezhető már szinte minden egységre valami öntermelő épület vagy épületegyüttes. Pl: A próféta hangja mágusokat, az Azúrkék istállók békát, az Ijesztő klinika vadőröket termel.

Tipp:

  1. A városban elhelyezve további befektetés nélkül folyamatosan katonát termelnek
  2. Korra fejlesztve (érdemes inkább újakat szerezni) a korod és kaszárnyáid fejlettsége szerinti harcosaiddal azonos képességűek.
  3. A korokban előrehaladva érdemes őket újabb korban megszerzettekre cserélni, mert a termelésük is ennek megfelelően nő.
  4. Királyi restaurációval fejleszthetőek.
     

Ideiglenes épületek (katonai bónuszos):

Növelik a katonák támadóerejét, vagy életben maradási esélyeit

     Barkácsolható:

  • Szabadonengedett Egységfejlesztés - minden egység életerejét 25%-al növeli
  • Pompás Mágikus szorzó - a minden mágus egység támadóerejét 50%-al növeli
  • Felvilágosult Könnyű távolsági - minden íjász egység támadóerejét 50%-al növeli

     A Toronyból szerezhető:

  • Törp Páncélkészítő  - Minden egység életerejét 50%-al növelik. 
     

Fontos:

  1. Csak egy bajnoksági hét, illetve 5 nap az élettartamuk.
  2. Csak az első bajnoksági/torony harc előtt helyezd el ezeket a városodban
  3. Az épületek hatásfoka összeadódik – több azonos épület megtöbbszörözi a pl. támadóerőt
  4. A bajnoksági/torony harcok alatt használd ki erejüket területnövelő tartományfoglalásra!
     

A Medvék
Az alapok barkácsolhatóak, a fejlesztő ereklyék pedig vagy eventen, időnként a toronyban, vagy az akadémián megszerezhetőek.

  • Ne feledd el megetetni a jeges medvéd – csökkenti a bajnoki fordulók közötti várakozási időt: pl.10-es fejlődési szakaszban 20%-al -  Az etetés hatása 5 nap
  • Ha kevés a katonád etesd a barna medvéd – fejlettségi szintjétől függően növeli az egyszerre képezhető katonák számát a kaszárnyában ( a termelési idő növelése nélkül!), valamint további katonákat termel. – Az etetés hatása 12 óra

A Főnixek
Az alapok barkácsolhatóak, a fejlesztő ereklyék pedig vagy eventen, időnként a toronyban, vagy az akadémián megszerezhetőek.

Etetés hatására működnek 

  • Tűzfőnix - a leghasznosabb katonai épületek egyike! Maximális fejlettségi szinten 50%-al növeli minden egység sebzési erejét! Az ideiglenes bónuszos épületekkel kiegészítve verhetetlen harcossá tudnak tenni. - Az etetés hatása 24 óra.
  • Alkonyfőnix - minden egyes csata után újjáéleszti az elesett osztagok egy részét. Fejlettségi fokától függően max. 5%-ukat. Akkor igazán hasznos, ha kevés katonával indulsz a csatákba. - Az etetés hatása 12 óra

Osztagméret növelés

  • A bajnokság kezdete előtt nem célszerű, mert nehezebb és nagyobb osztagméretű ellenféllel kell majd küzdened
  • A bajnokság alatt semmiképpen NE válts ki ilyen technológiát!
     

Ősi csodák
Segítenek valamennyi harcban (bajnoki, torony, területfoglalás), illetve katonákat termelnek, kiképzési sebességet növelnek a katonai ősi csodák:

Folyamatosan fejlesztve a

  • Vihar tűi – egyre erősebbek lesznek az íjászok és gyorsítja a kaszárnyában a kiképzést
  • Szentély – valamennyi katona túlélési esélyét növeli, továbbá jelentős kultúrát ad
  • Törp Védőbástya – Alapanyag befektetés nélkül folyamatosan kardos harcost termel és növeli a kiképzési méretet.
  • Hősök kohója - erősebbek lesznek a nehéz közeli (paladin, treant, stb.) egységek és orkokat termel
  • Gombák Szentélye – Íjászokat termel és növeli a kiképzési méretet
  • Repülő Akadémia  - mágusokat, papokat termel és növeli a zsoldostábor kiképzési sebességét
  • Sárkány Apátság -  növeli a mágusegységek erejét és Manát ad 
  • Varangyok temploma - nehéz távoli egységeket (ágyús, gólem, stb.) termel és erősebbé is teszi azokat
  • Győzelmi források - Növeli a könnyű közeli egységek (kardosok, kutyák) sebzését és növeli a kiképző pálya képzési sebességét
  • Megtisztulás piramisa - Nehéz közeli egységeket (paladin, treant, stb) termel, valamint orkok után érző árut ad.
     

Bajnoksági minimum ponthatárok:

A ranglista pontok alapján részvételi minimumban állapodtunk meg:

  • 50000 ranglista pont alatt minimum -  500 bajnoki pont,
  • 50001-100000 ranglista pont között minimum - 800 bajnoki pont,
  • 100001 ranglista pont felett - 1000 bajnoki pont.
     

A minimum pontok teljesíthetősége:

500 ponthoz  - 2 tartományt
800 ponthoz  - 3 tartományt
1000 ponthoz – 4 tartományt kell 6 csillagra végigvinni.

Ha nem tudsz minden nap játszani:
   500 ponthoz 5 tartomány 3 csillagra, vagy 4 tartomány 4 csillagra

Ha csak 1 fordulót tudsz játszani, akkor pl.:
   500 ponthoz 17 tartomány kell 1 *-ra
   800 ponthoz 27 tartomány kell 1 *-ra
   1000 ponthoz - ez esetben inkább NE  kezdj hozzá!

De mindezekre számos variácó van, időd és kedved szerint. 
Elérhető pontok és nyeremények.
Egy harc szimulátor  Talán hasznos is lehet :)

Tipp

  1. A harcok (tárgyalási költségek) a tartomány szintjével és fordulónként nehezednek, emelkednek.
  2. Több pontot ad kevesebb tartomány 6*-ig, mint több, kevesebb csillagig.
  3. Több pontot ér az 1. tartomány 6 csillagig, mint 10 tartomány első köre.
     

Miért jó a bajnokság?

  • Amíg a bajnokságon harcolni tudunk, addig nem a megtermelt áruval kell kiváltani a szükséges ereklyékhez a bajnoki fordulókat.
  • Amíg a bónuszos áruk termelése nem éri el a maximumot (700 % / 500 ereklye), addig az adott áru bajnokságán lehet a leggyorsabban megszerezni a termelésnöveléshez szükséges ereklyéket. De MINDEN bajnokin lehet ezekhez szerezni nem keveset.
  • Ha már maximumon vagy ezekből, akkor gondolj arra, hogy továbbiakra is szükséged lesz még: kérhet alapanyagnak az akadémia ezekből, vagy pl. egyes ősi csodák fejlesztéséhez szükséges alapanyagok; a későbbi korokban pedig a további áruk termelését is növelik  majd.
  • A nem bónuszos ereklyékre is szükséged lesz az akadémián és egyes fejlesztések során, illetve a későbbi korokban.
  • A csapattársakkal közösen elért bajnoksági eredmények után jelentős és értékes jutalmakat kapsz.